måndag 14 december 2015

Stora saker på gång!

Nu händer det grejer i livet minsann! Bebis på ingång i slutet av februari och i början går flyttlasset från vårt älskade lilla hus och till ett nytt fint hus att växa i och älska. Det känns underbart spännande och roligt och i skrivande stund sitter jag i mitt soon to be nya kök medan en besiktning av huset pågår runt mig.

Det känns... lite obeskrivligt bra! Nästan för bra för att vara sant faktiskt och jag är helt säker på att vi kommer att trivas jättebra i vårt nya hus. Jag har samma känsla nu som när vi köpte vårt hus, jag kan inte tro att jag ska få bo här! Jag antar att det är den bästa känslan att ha vid ett sånt här stort beslut.

Välkommen hem till min altan i sommar, kan eventuellt bli ganska trevligt va?


- iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar