torsdag 29 september 2016

So we meet again... Mr Sömnbrist!

Jag har tre barn. Av de tre barnen har noll av dem varit okomplicerade vad gäller sömnen. Jag hör talas om föräldrar vars barn somnar när de lägger ner dem, sov hela nätter även som bebisar, får väckas på helgerna efter sovmornar men ändå somnar i tid på kvällarna och till och med dem som helt enkelt gillar att gå och lägga sig. Det tycker jag är kul. För dem. Jättekul. Jo men verkligen. Jag är mycket glad för deras skull. Jag är inte bitter där jag sitter med svarta ringar runt ögonen och drömmer om att få sova en hel natt som att det kan liknas med en kanna guld i slutet av regnbågen ungefär. Som sagt, inte bitter. Alls.

För övrigt funkar hjärnan alldeles utmärkt trots sömnbrist! Hittade denna här en dag och smörkniven i kylskåpet. En annan dag kunde jag inte hitta min telefon och letade länge. Tills jag blev hungrig och då hittade den också i kylskåpet.






- iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar